روش تنظیمات متا در تنظیمات کلی جوملا Joomla

تنظیمات متا در تنظیمات کلی جوملا Joomla :

برای دسترسی به تنظیمات متا در تنظیمات کلی جوملا ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید، سپس از منوی بالایی پنل کاربری “سیستم” و سپس “تنظیمات کلی” را انتخاب کنید.

صفحه ای همانند تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود.همان طور که مشاهده می کنید در قسمت پایین صفحه مربوط به تنظیمات متا است.

تنظیمات متا : مربوط به بحث سئو و بهبود وضعیت سایت شما نزد موتورهای جستجو است که از قسمت تنظیمات کلی جوملا قابل تغییر است.

توضیحات Metaسایت : در این فیلد توضیحاتی که توسط همه موتورهای جستجوگر مورد استفاده قرار می‌گیرند وارد کنید. معمولا ۲۰ کلمه مناسب است. در صورتیکه این فیلد خالی باشد از صفحات وب حذف خواهند شد.

کلیدواژه‌های Meta سایت : کلمات و عباراتی کلیدی برای یافتن سایت شما که با کاما (انگلیسی) از یکدیگر جدا شده‌اند را وارد کنید. موتورهای جستجو از این کلمات کلیدی برای فهرست بندی صفحات وب سایت استفاده می‌کند. در صورتیکه این فیلد خالی باشد از صفحات وب حذف خواهند شد.

روبوتها : بصورت پیش‌فرض بر روی فهرست، پیروی قرار دارد. می‌توانید تنظیمات پیش‌فرض را تغییر دهید که محتوا و منوها توسط روبوتها فهرست بندی شوند یا خیر، در تنظیمات متا مربوط به محتوا و منوها نیز می‌توانید این گزینه را به دلخواه تغییر دهید.

مجوزهای محتوا : در این فیلد می‌توانید مجوز استفاده از مطالب محتوا و رعایت حقوق دیگران را بیان کنید. در صورتیکه این فیلد خالی باشد از صفحات وب حذف خواهد شد.

نمایش Meta نویسنده : زمانیکه این گزینه روی بلی باشد Meta نام نویسنده با محتوا نمایش داده می‌شود.

نمایش نسخه جوملا : یکی از مواردی که در جوملا ۲.۵.۴ اضافه شده امکان نمایش نسخه جوملا در تگ‌های متا می‌باشد.

برای آشنایی با نحوه تنظیمات سئو در جوملا به لینک زیر مراجعه کنید :

تنظیمات سئو در تنظیمات کلی جوملا Joomla

برای آشنایی با روش تنظیمات سایت در تنظیمات کلی جوملا به لینک زیر مراجعه کنید :

تنظیمات سایت در تنظیمات کلی جوملا Joomla

برای آشنایی با مفهوم تنظیمات کلی در جوملا لینک زیر را مشاهده کنید :

تنظیمات کلی در جوملا Joomla